我的第一次歐遊 – Day 11 Paris

今日第一站唔係去景點,而係去郵局,寄postcard

之後去左附近既市集行。話說我見到有個男人擺檔賣bra,佢仲要用首飾襯bra一套套咁擺出黎賣,真心幾靚,好有fashion sense。可惜我唔敢影低XD希望第時係名店見到佢d design lasilly

最後買左幾個包返酒店叫人幫我地叮返熱lol

原本諗住參觀博物館可惜貧窮既我地實在覺得入場費好貴,決定係周邊周圍行。

其實巴黎除左地鐵好臭之外,我都幾鍾意佢地幾有文化氣息。周圍都見到有人畫畫之餘,地鐵站仲有好多人睇書,又有人拉小提琴。

我地都唔知自己行左去邊,好隨意咁樣去左呢個有d似中環既地方。

巴黎隨處可見大大小小既教堂

巴黎好出名既cafe。戰後時期好多名人都係度留低不少字跡。

同樣地,呢間cafe都孕育左唔少明人,包括Hemingway.

舊監獄。重點不在於參觀。話說我好肚痛,諗住入去打完大佬先參觀。不幸既係,我打完出黎佢話要閉館…對唔住呀各位bummed

在巴黎聖母院看到彌撒!雖然我無宗教信仰,但現場既一切令我有莫明流淚既衝動

 

Leave a Reply

