我的第一次歐遊 – Day 6 Berlin

今天一大早沿著Spree River逛。

抵達無憂宮

好喜歡到皇宮參觀幾乎可以想像到從前既宮廷生活

第三站 – 柏林大教堂

因為周圍既博物館都要收入場費既關係,我地只好係博物館既門口影相就算XD

順帶一提,由於天氣忽然變凍而我地又無帶褸既關係,圖中件褸我係係train station ge shop度買LOL

我地仲要買完即刻係train裡面換好有大盜既味道cool

呢隻Berlin bear好煩lol

畫家把柏林圍牆畫成一幅幅畫

China 😀

Leave a Reply

