我的第一次歐遊 – Day 4 Chemnitz

 

第二朝,我病好了!德國感冒茶萬歲!!!我起身既時候我兩個fd已經參觀完Josi(德國fd)既學校,返去Josi屋企接我出去玩。

我地係呢個小鎮周圍行,雖然我都講唔出我去過邊度,但我真係好鍾意呢個地方。

到左傍晚Josi帶左我地去睇佢個gd既live band show.

Kraftklubwinky

真係估唔到Josi d fd咁勁搞到band show仲要出埋碟!

是夜,我地同左好多德國人傾計silly

值得一提ge係,我地終於見到有中國人!佢地係留學生,識講德文,仲要借醉抽我個fd水…即閃!中國人都係咁話!

Leave a Reply

