我的第一次歐遊 – Day 3 Chemnitz

經歷了驚恐的一晚後,我地終於踏足德國!我地既目的地係Chemnitz,要再係呢度轉火車去。由於我地要聯絡我地個fd去Chemnitz火車站接我地既關係,我地要既野就係買電話咭打俾佢。

可惜人生路不熟,問左好耐搞左好耐先搵到有地方提供電話服務。不過好彩既係,德國人超nice!

無助中…

最後…上到火車打到俾個fd!好感動T_T

發放j圖XDDD我想講,歐洲天氣好乾燥,我塊面搽左幾廿次cream都係甩皮甩得好勁隻手一摸就係皮stunnedwtfshocked

下次,我一定會帶保濕mask…

是夜晚餐 – 正宗德國菜smooch

其實我地個fd係不折不扣既德國人,佢之前去我地間中學exchange。成件事既始末就係佢誠邀我地去德國搵佢,結果,我地就去左喇XD

佢住既Chemnitz基本上係唔會有旅客去。我地係街d人報以奇異既目光…不過,有fd包我地食宿又幾好XD佢屋企人仲要好warm。

因為我唔關外國d天氣,加上火車唔知點解可以無冷氣,我焗到發燒。我地個fd就好好咁俾左d感冒茶我飲…真係好warmheart

 

Leave a Reply

