我的第一次歐遊 – Day 2 London

第二天一大清早,就去左睇Big Ben同London Eye。

係陽光既照射下,Big Ben睇上去更加宏偉。

之後去左West Minister同St Margaret’s Church

下一站,去白金漢宮!

on the way to Buckingham Palace

好鍾意呢個阿婆哈哈,佢match得好好!

 

到倫敦不可不看的changing guards

如果香港都有騎警就好了shy

我地坐左上去個石欄度,一覽無遺XD

好休閒的生活!不過大殺風景既係,呢d原來要俾錢坐

努力寫postcard!原來寄postcard都幾貴

The National History Museum翻生朱羅館拍攝場地!

玩完一日,好戲在後頭。話說我地第二朝要飛,諗住今晚住近d機場。十一點幾去到,條街一個人都無,好黑。我地好狼狽咁拖住個gip,搵人問路。好啦終於搵到個人,佢話我地間hostel專收留d有案底既細路,叫我地唔好去住。好啦,當我地一心諗住搭車去機場訓一晚既時候,有個傻佬跟住我地。我諗,我成世人最驚同跑得最快就係呢次。可幸既係,我地跑左一段路,佢就無再跟黎。如果俾佢捉住,我真係唔知點算…

最後係毛毛細雨底下,等左半個鐘,終於,巴士到了。

我地到左機場輪流訓,輪流看行李。

 

 

Leave a Reply

