我們兩年了

遲來的萬聖節快樂silly

每年既萬聖節其實都係我同仔仔既週年(男人係咪都鍾意係萬聖節示愛食檸檬都好落台d?XDD)

而今年我地已經踏入兩年了heart

 
去左愉景灣,見到對面迪迪尼放煙花,巧浪漫
 
買左個波,我話買佢話幾貴都買
 
kiss
最後送上貼紙相一張(個字我用廢紙整gaXDDDD)
 
 
 
 
 
下一個post,想講下我呢幾年去左既地方(希望有時間…)
 
7 thoughts on “我們兩年了

Leave a Reply

