我的boyboy

話說三年後既我,除左識左一班好好既朋友之外,我仲搵到我既真愛smooch

話說我地到左聽日就是兩週年了,哈哈好期待,希望唔好落雨就好喇bummed

我的boyboy是個老實、很愛吃的肥仔

話說上星期二,佢係一個高登(爆左佢上高登添XDDD)睇到有KFC coupon,就二話不說拉我去食。可惜個日係public holiday好多lib都唔開,我地幾經辛苦左諗右諗先醒起碧秋有得print

好啦去到又唔記得個account password要廣發問人拎

print到個一刻佢好似細路仔咁拎住張coupon行,好得意shy

好啦最後去到,因為好多團購人去食既關系,無晒肥仔最鍾意既葡撻,佢好唔開心咁講左句「就算俾舊雞我都彌補唔到我食唔到葡撻既唔開心」XDDDDDDDD

最後我地食左個$69既二人餐,好抵!

而我就見到隔離檯有個男人自己買左個$29既一人餐食,男人的浪漫heart

3 thoughts on “我的boyboy

Leave a Reply

