7B2 is the champion

第一次覺得獎唔係最重要

因為呢個比賽同班裡面ge人比以前熟左

呢份係我聖誕節收過最好ge聖誕禮物

雖然o係全校面前扮keroro真係幾樣衰

但我覺得好好玩

celebration完左之後節目豐富

全班去左天香飲茶

之後進軍迪迪尼

我地再次做左d好樣衰ge野

呢次係我第一次玩得咁癲

不過有你地o係度我覺得好開心好好玩

係你地我先會夠膽做埋d咁ge野

不過張馨允講得o岩:” 呢d野一生人做一次就已經好夠”

之後再會合lisa christine cynthia catherine打邊爐

 

有樣野總算搞清楚左

安心晒

其實我最驚同最唔想ge係因為我純粹好奇問埋條無聊問題搞到無左個朋友

希望一切回復原狀就好啦

 

btw多得你地尋日ge”無得輸行動”總算有番d起色

雖然好可能只係我一廂情願

但我已經好心滿意足啦

 

最後

好多謝你地ge禮物同卡

你地ge心意我全部都收到晒

Leave a Reply

