今日發生左好多事所以雖然我而家好眼訓但都要記一記低~

recess ge時候我”情感大爆發左”

難得我咁感性竟然無端端有人lunch ge時候提起仲要笑到我去physcis堂

完全唔知個笑位o係邊

呵呵跟住放學UT完去左行街

kennis走左之後同ebel莉莉行左一陣就去meet余穎姍補習

之就再join番佢地兩個去食通宵buffet

完全係 庇理羅士  vs  保祿六世 大混戰

但因對方太強勁啦我同姍最後慘敗

好啦俾d時間我下次實殺到你地片甲不留

 

2 thoughts on “

Leave a Reply

