謝潁彤生日快樂

今日lunch同鄧穎童打的趕去廁所cafe同謝慶祝生日

岩岩去到莊啟程ge時候我成日幻想你地會o係lunch搵我同童食飯

雖然今日好匆忙但我ge心願都總算達成左

 

尋日爸爸講ge野令我又再次唔知點算好

到左今日傾返總算有左共識

但我唔知我到左最後關頭又會唔會改變主意

我成世人都係咁

最鐘意o係最後關頭做埋晒d好冒險 ge野

升中係咁黎莊啟程又係咁

但我今次真係好無把握

第一次覺得好徬徨無助

或者我而家根本唔使諗咁多

讀好d書先係上策

 

我而家已經有d唔捨得莊啟程啦

離開bps ge時候唔知點解會無呢種感覺

只係掛住d人而唔係間學校

但我呢次係掛住莊啟程ge所有野

 

4 thoughts on “

  1. 哈哈哈~~忽然咁感性,,唔係話乜,你一定除左唔捨得我之外,,仲唔捨得你o個個technician啦…哈哈哈哈哈哈~~~你太易睇穿喇!!!

  2. 有d唔捨得ja?唔係好唔捨得咩????haha especially me!!!哎呀努力讀書啦~~~~~~唔好成日諗住lab tech唔溫書先得嫁 =p考得好任你揀!!!加油呀!!!

Leave a Reply

