近日七友被一股灰氣籠罩住

唔好咁啦忘記晒d唔開心o既野計劃下我地暑假有咩活動仲好啦

尤其是去台灣環島旅行啊今日free堂又去o左ebel介紹個blog度睇好期待呀

如果AL之後搞唔成我唔知我會做o左d咩出o黎

今日lunch係度估din din d恐怖IQ題搞到我好興奮

放學同ebel落canteen溫書之後再join kennis din din清怡去食野

晚飯笑到胃痛

聽日約o左出o黎做chem lab report

哈哈去中央就晒我

o黎緊個星期好多野做真係得閑死唔得閑病

星期五就考琴啦但仲未識得緊張

 

2 thoughts on “

Leave a Reply

