21/10/2005


8.00出發去深圳.第一次去深圳,第一次自己過關.好驚俾人偷jor d 証件,因為個到貼晒d小偷gei相~後面有人話我地係返深圳返學gei學生…有無搞錯!我個樣似大陸人咩?!


第一站係五金公司.我地好powerful!個董事長出黎迎接我地!跟著就參觀工廠同問問題.企jor成個鐘lor,腳都跛…


跟著就去食飯la!呢個係全日最開心gei節目.人地食唔晒gei野,我地就law晒黎食.十味送都差 ng多食晒.


第二站係參觀高中.個老師招呼都ng打聲,當我地透明ga lor等我地仲gum熱情款待d大連人.


跟著佢地就派jor d 學生同我地交流.我同我個gor人靜jor好耐先諗到講咩好,場面都幾尷尬,不過好釆個gor人識講廣東話,如果ng hai仲無野講.


到jor4.30終於返香港la!6.30先返到香港.janie急尿急jor成個鐘而家先有得去.佢急尿個gor樣,笑死我la


 

2 thoughts on “

Leave a Reply

